Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 29 oktober 2009

PostHeaderIcon Lady Sproet

's Morgens als de dieren hun ontbijt verwachten is het vaak een gedrum aan de grote poort bij de varkens. Kippen, hanen en Knor en Cheng verdringen mekaar en weten oh zo goed dat ik met lekkere dingen eraan kom. Vanochtend zag ik dat Sproet hen niet vergezelde maar op de bank lag toe te kijken hoe de rest stond te trappelen van ongeduld. Als een echte dame, een beetje uit de hoogte kijken. Lady Sproet!

2 reacties:

Anna zei

wat een lieve schat! ze ziet er inderdaad een beetje statig uit, als een echte lady!

Anoniem zei

En Lady's mogen dat...toch??

Ze zal even goed niks te kort komen denk ik !!

Groetjes Thea