Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 25 oktober 2009

PostHeaderIcon Voor mijn moeder

Wat zou ik je graag verrassen met een bloemetje... Zeker weten dat je er blij mee zou zijn en dat het een fijn plekje zou krijgen in huis. Je hield niet van die bombastische chrysanten die je nu overal weer te koop ziet staan en ik eigenlijk ook niet, maar ik vond er eentje met bloemetjes in een zijdezacht kleurtje. Niet zomaar wit, maar een vleugje paars en roze meen ik erin te zien en als de zon door de bloemblaadjes schijnt heeft het iets magisch. Een bloemetje om bij weg te dromen en in gedachten bij jou te zijn.

0 reacties: