Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 1 november 2009

PostHeaderIcon This is it...

Ja, dat was het. Michael Jackson zoals je hem nog nooit eerder zag, zich voorbereidend op zijn laatste shows, gepassioneerd, vol overgave dansend en zingend, anderen motiverend en immer liefde rondstrooiend. Tot in de puntjes wist hij hoe hij het wilde, de juiste geluiden en beelden op het juiste moment zodat de mensen iets onvergetelijks zouden meemaken. De laatste dagen voor zijn dood, een wervelwind door zijn leven... en dan betrekt de hemel, een laatste zuchtje wind blaast zijn leven uit. Het was overduidelijk, hij wilde de wereld iets vertellen, opnieuw wakker schudden en dankzij de makers van de film zal zijn boodschap in alle uithoeken van de wereld voelbaar worden. Laat liefde overwinnen en koester de aarde...
Wat heb ik genoten van die 111 min. even 'weg' te zijn geweest.

0 reacties: