Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 1 april 2008

PostHeaderIcon Spinnetje


Jaren geleden toen de video nog 'in' was had ik voor Sam een leuke verzamel-video gekocht met allerlei klassiekers erop. Bolke de beer was één van die oude toppers waar ik vroeger ook met heel veel plezier naar keek. Het beginliedje zit in mijn geheugen gegrift. Ook stond er een leuk tekenfilmpje op over een spinnetje dat in bad zat. De meeste mensen vinden dat niet zo prettig en veel van die bad-spinnen moeten er dan ook aan geloven. In het filmpje niet, daar sloot een jongetje vriendschap met dat spinnetje.

Nog meer ontroerende taferelen met een spin kan je zien in de film Charlotte's Web. Prachtige film vond ik het. Het verhaal gaat over een varkentje dat vriendschap sluit met een spin en samen laten ze de mensen zien dat een varkentje méér is dan zomaar een dier dat op je bord belandt.

0 reacties: