Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 30 maart 2008

PostHeaderIcon mixed art

Wat moet een mens doen op een druilerige zondagnamiddag? Binnenzitten, wat lezen, tv kijken, computeren of juist ja! Knutselen. In de kast vond ik nog een aantal kaartjes die een bevriende kunstenares (!) ooit schilderde. Een varkentje starend naar boven... Toen vroeg ik me af waar dat varkentje naar zou kunnen staren en nam ik wat tijdschriften en begon ik te scheuren, te knippen en te plakken.
Hier enkele creaties! Reacties zijn welkom!



1 reacties:

olga en bruno zei

Je kent ze beter dan ik....het kan maar een ding zijn waarnaar hij staart.....ETEN.
Groet van de tante