Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 4 juli 2010

PostHeaderIcon Warm!



Het weekend was uitermate zwoel. Tijdens zo'n warme dagen is het dan ook toegestaan om gewoon lui te zijn en niet téveel te bewegen. Vandaag was het al ietsje aangenamer buiten en zonet heb ik toch een klein wandelingetje gemaakt, benieuwd of er in mijn geliefkoosde bermen nog wat moois te ontdekken zou vallen. De droogte heeft hier in de tuin genadeloos toegeslagen, de bermen die lijken beter bestand te zijn tegen de brandende zon. Weinig insectjes waren er te bespeuren, wat bijen en hommels en een enkel soldaatje. In een weiland stond een kudde kale schapen, alleen een moeder en haar lam hadden de wollen jas nog aan. Sam maakte een praatje met een veulen...

0 reacties: