Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 2 juli 2010

PostHeaderIcon bril

Het was al lang duidelijk, mijn kijk op de wereld was serieus vertekend. Letters gingen in mekaar over, ik zag wazen die er niet waren, fletse kleuren... Op den duur raak je dat gewoon en gewoonte, tja, daar schik je je naar. Tot er iemand de koe bij de horens vatte en me mee zeulde naar een 'deskundige' die mijn ogen testte. Ja hoor, mijn ogen hadden blijkbaar toch hulp nodig. De keuze van het montuur was een hele klus en uiteindelijk ging ik voor neutraal zwart, tja, zo'n eerste bril dat is toch niet iets waarmee je meteen grote risico's durft nemen. Na lang wachten mocht ik gisteren mijn bril gaan halen en kan ik nu de dingen zien zoals ze écht zijn.

0 reacties: