Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 22 maart 2010

PostHeaderIcon Wakker worden!



De lente is begonnen, tijd om wakker te worden én in actie te schieten. De vlinderstruiken waren toe aan een fikse snoeibeurt, verbazingwekkend hoe ze elk jaar opnieuw zo weelderig bloeien, in alle kleuren. Dorre bladeren die zich knus tussen struiken en bodembedekkers genesteld hadden harkte ik voorzichtig weg, de aarde weer zichtbaar, ademde de eerste lente-zonnestralen in. Vers stro in de stallen, jubelende varkentjes, druk scharrelende kippetjes, stofwolkjes en spinnenwebben in mijn haar. Het gras dat begint te groeien, in de winter nog bedekt door een wit sneeuwtapijt, Epona huppelend met haar snoet in het frisse groen. De achterdeur die openstaat en de lente gastvrij binnenlaat...

2 reacties:

inka en andre zei

Ja,ja,de lente komt eraan,heel duidelijk aan de dieren te merken.
Wat voor varkentjes heb je?
Ik ben er helemaal gek op.
Ooit als wij een groot stuk land hebben willen we ook een paar varkentjes nemen en een ezeltje.

Gr inka en andre

Fluitenkruid zei

Wat een heerlijk seizoen he Heike, lekker de zon op je gezicht genieten van nieuw groen en je lieve beestjes x