Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 24 maart 2010
De lente brengt nieuw leven, maar roept ook herinneringen op. De tweede lente die jij, mijn lieve moeder, niet zal meemaken... Terugdenken aan het moment dat je ons losliet, elke dag opnieuw voelen dat leven zonder jou zo anders is en troost vinden in de hoop dat je over ons waakt, elk seizoen, elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde...

Een prachtig nummer van The Pogues, lente-achtig...

2 reacties:

inka en andre zei

Heel herkenbaar.

Het is moeilijk om het los te laten en onwerkelijk dat ze er niet meer bij ons zijn.

lieve gr inka en andre

Fluitenkruid zei

Ach meis, dat is moeilijk. x