Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 5 december 2009

PostHeaderIcon Superkoopjes

Vandaag wipte ik samen met Sam binnen bij een groot tuincentrum dat enige tijd geleden failliet ging. Nog steeds kan je er koopjes doen en nu lagen de laatste kerstspullen aan superlage prijzen te koop. Ik weerstond aan de kerstballen in mijn favoriete kleuren paars en turquoise en ging voor zwarte kerstballetjes in de vorm van braambessen. Omdat ik me had voorgenomen dit jaar een klein 'nep'boompje te zetten was ik in de wolken met deze balletjes, ze waren gewoon perfect en goedkoop. In een grote vaas stonden lieflijke bloemetjes te branden, wat een leuk alternatief voor de traditionele kerstlampjes. Ik kocht een tak van die vrolijke bloemetjes en Sam ging op zoek naar een vaasje. Nu enige uren later, brandt de bloemetjestak vlakbij het keukenraam, de kerstbraampjes zullen dra in het kerstboompje hangen...

1 reacties:

Fluitenkruid zei

wat lief die bloemetjestak..