Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 3 augustus 2009

PostHeaderIcon Interessante lectuur

Sinds kort heb ik (eindelijk) de veldgids voor de natuurliefhebber van Reader's Digest 'Wilde planten van west- en midden-europa' in mijn bezit. Het is een prachtig geïllustreerd naslagwerk en ik heb het al meermaals geraadpleegd. Vandaag nog, onder de kastanjeboom, ontleedde ik het bloemetje van de kamille aan de hand van de tekeningen in het boek. Fascinerend en leerrijk én tegelijkertijd rustgevend...

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Heerlijke boeken zijn dat, wat heb je er weer een sfeervolle foto van gemaakt.