Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 24 juli 2009

PostHeaderIcon Graszoden leggen


Na wikken en wegen besloten we de 'kale' plek in de tuin te voorzien van graszoden. Gisteren zo'n 30m2 besteld en vandaag opgehaald en meteen gelegd. Rond 18u begonnen we eraan en om 21u waren we klaar... Het stuk hadden we dagelijks goed geharkt, bevochtigd werd het door de regen en heel veel takjes, steentjes en blaadjes uitgeraapt. De bemesting daar zorgen onze dieren voor, Knor koos dat plekje altijd uit om eventjes wat te laten vallen en Epona's mest hark ik regelmatig door de tuin. Alles groeit dan ook weelderig! We gebruiken nooit gif, wieden alles met de hand en er is ook (on)kruid dat hier gewoon mag groeien. Kortom de bodem dat was dik in orde, het leggen dat viel ook heel goed mee en nu maar hopen dat het goed zal groeien. De lege plek naast het terras is ook een twijfelgeval maar de knoop is doorgehakt. Een lading wit zand en dus een zandbak hoort erbij. Sam vindt het nog steeds fijn om lekker in de zand te kliederen en ik vermoed dat haar nichtjes en binnenkort haar kleine neefje die zandbak ook wel op prijs zullen stellen.

0 reacties: