Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 21 juli 2009

PostHeaderIcon Fantasie-foto's


Vanavond had ik zin om enkele foto's een speciale uitstraling te geven. Met een texture kan je bijzondere effecten verkrijgen. Sprookjesachtig en een beetje mysterieus... Vlinders die uit een fantasieland komen aanvliegen en een lieveheersbeestje dat een lange toch aflegde omringd door stralende kleuren.

3 reacties:

Fluitenkruid zei

O, wat is die geweldig, het is echt een sprookje bij jou. Misschien een idee om echt een boek ervan te maken?

Anna zei

ik droom weg in een fantasy wereld!

marl1 zei

Ik vind deze bewerkingen schitterend geworden!Bijzonder mooi sfeertje...texture dus...mmmm ik ga daar maar eens naar zoeken ;-))