Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 6 juni 2009

PostHeaderIcon Pipo's


Morgen is het weer zover, dan mogen of beter gezegd moeten we gaan stemmen. De grote vraag is: op welke politieke pipo stemt u? Ik zou het niet weten, geen enkele maakt mij aan het lachen. Hun geloofwaardigheid laat vaak te wensen over, hun beloftes komen ze zelden na, hun respect voor andere politiekers is soms ver te zoeken. En dan vragen ze ons om op hen te stemmen. Ze schuimen de markten af, met big smiles op hun gelaat en willen me een folder in de hand stoppen. Ik bedank er vriendelijk voor (ik had mijn handen trouwens al vol, met tassen vol lekkere groenten en fruit). Vandaag ontving ik een mailtje van een politieker, met daarin de vriendelijke vraag of ik morgen op hem wilde stemmen. Goh, eigenlijk heb ik er niet veel zin in want ook deze man staat beter mét dan zonder rode neus... Dus... Help! Wie is er nog te vertrouwen in de politiek??? Een blanco stem, dat lijkt me de enige uitweg deze keer.
De foto is genomen ter hoogte van de Hamonterweg, de koeien zijn er zelfs voor gevlucht...

2 reacties:

Fluitenkruid zei

Ik ben het helemaal met je eens, ik weet ook nooit op welke pipo ik moet stemmen aangezien. Mooi plaatje!

Daisy zei

Pipo's, zo kun je wel noemen ja!
Veel woorden maar bitterweinig daden.
Morgen moet ik helaas ook nog gaan helpen in het stemlokaal... weer een enorme leuke taak! ;-| Fijn weekend nog!