Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 31 maart 2009

PostHeaderIcon Jacht op de vos

Op de internetgazet was te lezen dat er in Neerpelt meer vossen afgeschoten zullen moeten worden. Volgens een, in mijn ogen zeer dieronvriendelijke politieker, valt het aantal vossen niet te rijmen met het actieplan ter adoptie van weidevogels. Daarna wees hij een beschuldigende vinger richting Sil Janssen van het Natuurhulpcentrum omdat deze volgens hem vossen zou uitzetten in Neerpelt. Omdat mijn nieuwsgierigheid toch wel gewekt was ben ik eens gaan googlen op die politieker zijn naam en toen werd me veel duidelijk... Meneer kweekt edelherten (wedden dat hij ze uitzet) en verkoopt op 2dehands een aantal attributen die gebruikt worden bij de drijfjacht. Voor mij is het overduidelijk, hij zit geen bal in met de wulp (de weidevogel), hij denkt aan zijn eigen belang, bah!

Op de foto: een jong vosje in het Natuurhulpcentrum.

0 reacties: