Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 5 maart 2009

PostHeaderIcon Hij is er weer!


De sperwer die we hier vorig jaar regelmatig in de tuin zagen was vandaag ook weer van de partij. Razendsnel vloog hij over de tuin en leek in het niets te verdwijnen. Mussen, meesjes en merels sloegen groot alarm, maar ik zag hem nergens meer. Omdat sinds enkele dagen de twee 'winter'kuikentjes bij de rest van de kippen lopen was ik toch wel op mijn hoede. Ze zijn niet echt piepklein meer, maar toch een stuk kleiner dan de andere kippen. Toen ik naar achter wandelde zag ik hem zitten, tussen de struiken, etend van een vers gevangen musje waarschijnlijk. Even keek hij me aan, pracht van een vogel en daarna vloog hij weg, hoog in de lucht, het vage zonnetje tegemoet.

1 reacties:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat een prachtig mooi gezicht.en dat dan zo dicht bij huis .
stip