Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 29 januari 2009

PostHeaderIcon Vandaag gedichtendag...

Dichten op bevel
Dat lijkt niet goed te gaan

Dan vind je geen begin
En het einde slaat niet aan

Gedichtendag, precies vandaag
De woorden willen niet, ze staken

Ze blijven in mijn hoofd
Zien geen weg om naar buiten te geraken

Een hoofd vol woorden
Een chaos van galmende lettergrepen

Het heeft geen zin
Ik sta niet op mijn strepen

Laat de woorden voor wat ze zijn
Tot rust komen ze in mijn hoofd

En als niemand kijkt of luistert
Komen ze tevoorschijn

Dat hebben ze me beloofd...

0 reacties: