Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 1 december 2008

PostHeaderIcon Muizenliefde


Al vele jaren staat dit muizenkoppel hier in huis. Hun blikken blijven op mekaar gericht, onvoorwaardelijke liefde, voor altijd. Moest één van hen uit mijn handen glijden en breken, de ander zou niet meer compleet zijn. De leegte die dan ontstaat is niet op te vullen, niet door een andere muis, niet door muizenkinderen- en kleinkinderen. Kijkend naar dit beeld, de link leggend naar mensen dan is het overduidelijk... zonder de ander ben je niet meer dezelfde.

0 reacties: