Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 26 december 2008

PostHeaderIcon Dieren in het zonnetje



Vandaag van het mooie weer geprofiteerd om wat foto's te maken van de dieren op school. De zon zorgde er voor dat het 'stralende' foto's werden en nu is het de bedoeling dat we met behulp van deze foto's mensen 'warm' kunnen maken zodat ze wat kippetjes en/of haantjes adopteren. De mensen van Bite Back willen me daarbij helpen en verder plaats ik advertenties en spreek ik mensen aan.

Tussen al dat pluimvee huppelt er ook één konijn rond en ook hij genoot zichtbaar van het zonnetje!

0 reacties: