Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 12 september 2008

PostHeaderIcon Hop paardje, hop


Gisteren heeft Sam sinds enige tijd opnieuw een paard bestegen. Door omstandigheden was het paardrijden wat op de achtergrond geraakt, een val, een lerares die naar een andere manège verhuisde... De dochter van een collega van me rijdt al sinds 8 jaar paard en zit in een heus stuntteam. Haar D-pony die heel rustig en lief is zou ideaal zijn om de draad weer op te pikken. Ik zag Sam opfleuren bij het zien van het paard, wat een rust straalde hij uit en toen ze op hem ging zitten was het meteen duidelijk: het klikte! Quick, zo heet ie, liep in een rustig gangetje en Sam genoot. Moeders zijn hier niet echt bij nodig en wij gingen dus iets drinken. Nadien ging het meisje eens demonstreren wat zij allemaal kon. Ik stond perplex, wat een lef had die meid (ze was amper 13 jaar), ze galopeerde voluit, haar handen in de lucht. Zij en haar paard, het was een prachtig team, ze bespeelde hem, hij deed wat zij wilde. Daarna mocht Sam nog een stukje met hem rijden, het draven wilde nog niet echt lukken, dus dat is voor volgende week.

0 reacties: