Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 25 september 2008

PostHeaderIcon fototoestel



Met een fototoestel kan je momentopnamen 'vangen', vastleggen voor het leven.
Foto's hebben vaak heel veel waarde, kijken naar foto's die genomen zijn toen alles
nog anders was, het kan diepe emoties losmaken. Ik hou ervan om met mijn fototoestel te kijken naar kleine, eenvoudige dingen.
Liefst geen geposeer, nee, geef mij maar naturel, een spontane foto vertelt veel meer dan een geposeerde.
En dan kan je ook nog gaan mixen, tekst bij een foto, woorden die een foto aanvullen of andersom. Met foto's en woorden kan je blijven toveren...

0 reacties: