Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 19 april 2008

PostHeaderIcon gedachte


De aanblik van mijn zieke moeder opent mijn geest. Hoe graag een mens ook wil, hoe sterk je je ook houdt, er zijn dingen waartegen je niet kan vechten. De strijd is té oneerlijk, het lijkt alsof je tegen een storm blijft inlopen, een storm die nooit gaat liggen, maar je onverbiddelijk naar achteren blijft duwen. Eerst loop je vol goed moed, de tegendruk kan je de baas. Dan begin je stilletjesaan krommer te lopen, voorovergebogen, al je krachten bundelend om rechtop te blijven staan. En dan voel je dat het niet meer gaat en beetje bij beetje krijgt de storm de overhand.

1 reacties:

Bosheks zei

Lieve Heike,
Het leven is als een rivier,
golvend van vreugde en verdriet.
Laat je meevoeren op haar stromen.
Terug gaan kan je niet....
Veel liefs en sterkte.
Je vriendin, debosheks.