Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 5 december 2010

PostHeaderIcon Zwanen


Meneer en mevrouw Zwaan
Trotseren het ijs


De koude snijdt door merg en been
Het land is wit met hier en daar wat grijs


Meeuwen wandelen voorbij
Hun gekrijs verstomt in de lucht


Meneer Zwaan lest zijn dorst
De winter slaakt een stille zucht




1 reacties:

Fluitenkruid zei

Ik zag van de week een stel aan komen vliegen en was even onder de indruk van de schoonheid waarmee ze dat doen. Hier zijn de vogels terug van weggeweest (geschuild voor de sneeuwbuien?) en eten heerlijk hun buikje vol!