Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 17 november 2010

PostHeaderIcon Schimmen in de mist

Een mistige dag in november
Voel ik de bomen ademen, vrij

***
Gehuld in transparant wit
Neemt de stilte bezit van mij

***
Voetstappen die wegzinken
In onder bladeren verstopt gras

***
Voorzichtig, zonder sporen na te laten
Vertraag ik geruisloos mijn pas

***
Kijk ik over het water
Droom ik van wat de mist verhult

***
Is het de stilte
Die mijn hoofd vult

1 reacties:

Roelien zei

Hi Heike,
wat een mooie gedichten plaats je! heb je ze zelf geschreven?
Ik kom graag nog eens lezen. fijne dag Roelien