Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 1 oktober 2010

PostHeaderIcon Kruiden enzo



Vandaag wat geurende plantjes geplant. Het Genker Plantencentrum is toch wel hét paradijs voor de plantenliefhebber. Als je daar rondwandelt met een karretje moet je echt wel karakter hebben want voor je het weet is dat afgeladen vol. Wij gingen richting de kruiden en naast de alombekende lavendel en tijm vonden we er ook bijzondere kruiden zoals honingmeloensalie en mexicaanse munt. Nog wat stekelnootjes om m'n kleine rotstuintje te vullen, een paar zeeuwse knoopjes, wat winterbonenkruid, bergsteentijm, pimpernel en het heerlijk geurende citroenkruid. Tussen de plantjes muscari en allium bolletjes in de grond verstopt zodat er in het vroege voorjaar al wat kleur te zien zal zijn.

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Lekker al dat eetbare groen. Over bollen gesproken, ik heb er ook nog wel wat te planten.
liefs Jannet