Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 21 september 2010

PostHeaderIcon Koeien



In een wereld die geregeerd wordt door mensen, kijk ik soms liever naar dieren. En daar sta ik dan... te kijken naar een groep koeien, hun natte neuzen waar sprietjes gras aanplakken lijken me te ruiken. Nieuwsgierig komen ze dichterbij, hun geoormerkte oren in mijn richting draaiend en hun staarten zwiepen vrolijk van links naar rechts. Kim komt dicht bij me staan en ik droom weg in de ogen van een bruin-witte koe en dan kijk ik door haar oor, want haar oormerk is ze blijkbaar verloren. Door het kleine gaatje zie ik groen en nog meer koeien...

3 reacties:

klaproos zei

:-)
een koe die voelde dat er meer in het lezeb is dan een oormerk:-)
en zich heeft verzet,
vive la vie, weg met de merken :-)

Fluitenkruid zei

Ik hou ook van ze, het zijn lieve sukkels x

Geri Meftah Art zei

Ik hou ook van koeien. Ik zou willen dat ze allemaal de liefste, zorgzaamste ""bazen"' van de wereld hadden. Dat ze met respect behandeld zouden worden. Want ze zijn mooi en waardevol.