Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 22 juli 2010

PostHeaderIcon Rust zacht, Epona

Zo'n 4 jaar geleden kwam ze bij ons wonen... Epona, een pony met gebreken en mét karakter.
Omringd door liefde en goede zorgen heeft ze hier een mooi leven gehad. Veel heb ik van haar mogen leren en gisteren opnieuw heeft ze me de ogen geopend... sterk als ze was maakte ze me duidelijk dat het moment van loslaten aangebroken was.

Vanmiddag ging je van ons heen, heel zachtjes... Sam en ik zaten bij je, we voelden de pijn die van je afviel en zagen dat het goed was... rust zacht, lief meisje!

5 reacties:

Mama Muis zei

Dat doet zeer.. maar wel fijn dat je haar naast een goed leven een goed eind hebt kunnen geven. Sterkte hoor, door je verhalen over de dieren weet ik inmiddels hoe enorm veel jullie om ze geven

Fluitenkruid zei

Epona heeft 4 heerlijke jaren bij jullie gehad. Bijzonder dat ze bij jullie de rust voelde om heen te gaan.
Veel liefs Jannet

Anoniem zei

Rust zacht Poontje...
Je was zo'n lief en dapper paardje, ben zo blij je gekend te hebben en zal je nooit vergeten...
En voor jullie, Heike & Sam, een dikke pluim omdat jullie haar steeds met de beste zorgen omringd hebben en jullie haar hebben laten gaan toen het echt nodig was...

Lieve groetjes,

Kaatje

tijdtussendoor zei

Wat een fijn leven had ze bij jullie...koester de vele herinneringen maar...

Godelieve zei

Ze heeft het fijn gehad bij jullie.