Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 8 juli 2010

PostHeaderIcon bloemetje

Nu de liefde zo voelbaar is, geniet ik meer dan ooit van de kleine dingen. De kracht die je me geeft zorgt ervoor dat ik sterker ben dan ik durfde vermoeden. Jouw woorden brengen helderheid, we hebben mekaar zoveel te vertellen en het voelt alsof we bij mekaar vinden waarnaar we altijd al op zoek waren.
Toen ik dit kleine bloemetje, nog relatief fris, in de tuin ontdekte besefte ik dat je niet groots moet zijn om op te vallen. Een bloemetje dat bij me past... eenvoudig en toch bijzonder, net als jij, mijn lief...

1 reacties:

tijdtussendoor zei

Dat klinkt fijn en hartverwarmend!