Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 7 juni 2010

PostHeaderIcon Jasmijn enzo...





In de voortuin staat een joekel van een jasmijnstruik. Nu de struik in bloei staat neem ik even de tijd om erbij te gaan zitten en dan laat ik me omarmen door de rustgevende en verfrissende geur zodat mijn geest tot rust kan komen. Hier en daar is een papaverknop al opengebarsten, een explosie van rood. De munt verspreidt ook een heerlijke geur en de welbekende klokjesbloem, campanula siert de tuin ook weer. Het doet goed om gewoon even te genieten en te denken aan niets...

2 reacties:

Fluitenkruid zei

Dat genieten en aan niets denken lukt het beste als je door groen en heerlijke bloemengeuren omringd bent. x

Geri Meftah Art zei

Mooi