Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 2 juni 2010

PostHeaderIcon De steen


Aan het oppervlak verschenen
Uit het diepste van de aarde
Een steen, afgerond en koud
Zonder enige waarde

Raap ik op en houd ik vast
Zichtbare barsten, lijnen van de tijd
Nemen me mee naar ver weg van hier
Raak ik even het noorden kwijt

Dromen van stenen, roerloos
Bereiken ze hun doel
Opgegraven uit de duisternis
Nu in mijn hand, stil en koel

3 reacties:

Anoniem zei

Prachtig!
xXx

Fluitenkruid zei

Mooi geschreven en mooi gekiekt, wij houden ook zo van stenen..

Struinkunst by Lisette zei

Mooie foto en een even zo mooi gedicht!