Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 6 april 2010

PostHeaderIcon Vandaag in de tuin...


Al twee dagen ben ik druk bezig in de tuin... Sam assisteert me met plezier, ze neemt klusjes voor haar rekening die ze graag doet. Zo heeft ze Boris, ons stenen tuinvarken, weer grondig schoon geschuurd en eigen'handig' een modderbad gegraven voor Knor en Cheng onze échte varkens.



Ze hadden een paar uur in de tuin rondgewandeld en ze waren toe aan wat verkoeling, de zon stak. Achter in de tuin hoorde ik een druk gezoem... en ja hoor, de bijtjes zijn er weer! Ze waren vooral te vinden in de buurt van de in bloei staande bessenstruiken. We zagen ook al twee vlinders rond fladderen en een paar lieveheersbeestjes lieten zich ook alweer zien. Ondertussen heb ik bergen netels uitgedaan, geprobeerd zoveel mogelijk wortels uit te steken en nog een paar struiken gesnoeid. De kippen en hanen zijn dan ook altijd van de partij, overal steken ze hun nieuwsgierige snaveltjes tussen en het is een getok van jewelste als er eentje een lekker wormpje vindt. Hoog in een den zat een vogeltje zijn mooiste lied te zingen...

2 reacties:

inka en andre zei

wat een geweldige foto’s.
heerlijk genieten,hé met dit prachtige weer ook voor de dieren.

lieve gr inka en andre

Fluitenkruid zei

En verder heb je dan niks nodig op zo'n dag..