Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 27 april 2010

PostHeaderIcon Beestjes in 't groen




Joepie, ik kan weer beestjes spotten!

Vandaag zag ik een bessenwants in het zonnetje zitten. En ja hoor, de stippelmotten of beter gezegd hun rupsjes zijn ook weer van de partij... met z'n allen veroveren ze hier een grote struik kardinaalsmuts, overal zie je ze hangen, in hun 'netten', alles kaal vretend. Het is misschien geen zicht, maar het is de natuur, van mij mogen ze dus hun gang gaan. En vliegen, ja, die zie ik ook weer vliegen en af en toe zie ik er eentje gewoon zitten.

2 reacties:

inka en andre zei

bij ons valt het wel mee met de beestjes wel net een prachtige foto gemaakt van een grote hommel.
prachtig diertje.
het enigste waar wij veel last van hebben zijn de slakken.

fijne avond,gr van ons.

Geri Meftah Art zei

Ik maak ook graag foto's van insecten. Ik geniet zo van het moment van fotograferen. Net of de tijd even stilstaat. Ik hou mijn adem in.........
Met insecten is het steeds weer spannend, want blijven ze zitten.......nee, net als ik op de knop wil drukken, weg zijn ze. Maar lukt het, dan ben ik echt blij.