Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 28 maart 2010

PostHeaderIcon Zomeruur



Het zomeruur zorgde ervoor dat het om 18u nog licht genoeg was om foto's te maken. Om te voorkomen dat Epona hoefbevangen wordt mag ze maar een paar keer dag 10 minuutjes op het gras... 10 minuutjes om even een blik in de tuin te werpen met mijn fototoestel. In de voortuin zag ik in een flits kipje Sproet weg spurten en de knorren die dachten dat ik nog iets lekkers voor hen bij had. Duupje en Mutsje keken verbaasd toen ik kwam inspecteren hoeveel eitjes er in het stro verborgen lagen. De struiken zijn nu écht aan het ontwaken en de lenteroos die bloeit in al haar pracht...

2 reacties:

inka en andre zei

Geweldige foto’s,vooral van het varkentje, ben er gek op.
En, heerlijk he, een uurtje langer licht.

Fijne week,gr inka en andre

Fluitenkruid zei

Heerlijk die zomertijd, de natuur komt nu goed op gang. liefs Jannet