Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 10 maart 2010

PostHeaderIcon De stilte

De stilte laat geen sporen na
Ze wil wiegen en verjagen
Woelende gedachten en onrust
Antwoorden geven op vele vragen

De stilte maakt geen fouten
Ze bewaart immer de rust
In drukte en radeloosheid
Is zij het die sust

De stilte laat zich niet zien
Haar aanwezigheid is zo intens
Voelbaar als een schouderklop
Onmisbaar als een stille wens

De stilte hoort bij het leven
Altijd betrouwbaar
Een kostbare krachtbron
Stilletjes omarm ik haar...

1 reacties:

inka en andre zei

prachtig.


lieve groetjes inka en andre