Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 31 maart 2010

PostHeaderIcon Daan

In Vlaanderen is er heel wat zangtalent te vinden... Daan is naar mijn gevoel een artiest die erboven uitsteekt. Steeds weer verrassend en uniek, soms stoer en soms heel gevoelig. Zijn laatste cd is een echte aanrader en het nummer 'Icon' heeft een hoog cowboy-gehalte, een nummer waarvan je gaat glimlachen... (zeker als je het clipje bekijkt en de stofzuiger in beeld komt)

1 reacties:

Anna zei

nog nooit eerder van gehoord!
het klinkt op zich goed al is het normaal gesproken niet de muziek waar ik graag naar luister!
van de week was er een gesprek op tv met die man met die stofzuiger!
over hoe hij erbij kwam om met een stofzuiger te dansen!!!
gr.