Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 14 februari 2010

PostHeaderIcon Ik heb de vogeltjes lief...


Ze laten me glimlachen... de vogeltjes in de tuin. De sneeuw trotserend of er hun dorst aan lessend zitten ze in de struiken, fluiten ze liefdesliedjes. Een koppeltje tortelduifjes laat zien wat échte liefde is...

3 reacties:

Struinkunst by Lisette zei

O, wat een lieve foto's! Ik heb net vanmorgen mijn voerslinger hoog de boom in geslingerd zodat de vogeltjes kunnen eten uit het zich van mijn kat en ik heb nu al nieuwe vogeltjes in mijn tuin (hele mooie vinkjes met geel in hun vleugeltjes). Maar nu zijn ze net weg gejaagd door een ekster... Lekker he? Genieten van al die bedrijvigheid...

Jolanda zei

Altijd gezellig zoveel vogels in je tuin

Fluitenkruid zei

Tortels schijnen altijd samen te blijven, ik vind het zo vertederend hoe ze in het voorjaar een klunzig nest bouwen in de boom hiertegenover. Ik zit dan voortdurend in de stress of het nest het wel houdt.