Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 1 december 2009

PostHeaderIcon Wandelen met Epona (3)

Vandaag maakten Epona en ik nog eens een wandeling.
Het gras was vochtig, in de lucht hing een kilte, maar het leek Epona niet te deren. Ze zette er flink de pas in en ze hield halt in het bosje aan het einde van de straat. Weer gingen we onze 'geheime' wereld binnen, waar Epona grazend stond te genieten en ik mijn gedachten de vrije loop liet gaan. Telkens zag ik in mijn ooghoeken een vogeltje op en neer springen in het struikgewas, net of het ons volgde. Het was een roodborstje en meestal zijn die toch schuw, maar deze kwam telkens dichterbij. Mijn fototoestel had ik gelukkig op zak... Paddestoelen en galappeltjes moesten ook voor de lens.

0 reacties: