Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 8 oktober 2009

PostHeaderIcon Mooi

Een verloren stem
Dwaalt rond en rond
Zeemzoete woorden
Verbergen de rust die ze vond
Slaapzacht warme stem
En wieg me met je echo in mijn hoofd
Verberg de pijn en het verdriet
Die je van het leven hebben beroofd
Je klanken leven verder
Ze blijven mensen ontroeren
Schenken troost en warmte
Zalven de strijd die je moest voeren...


1 reacties:

Roelien zei

Hee Heike,

Bedankt voor je reactie op mijn blog, natuurlijk ben ik meteen bij jou gaan lezen en ik ben zeer ontroerd, je schrijft prachtig!
Als je het goed vindt, plaats ik een linkje op mijn blog naar jou.

Oh ja, samen met mijn dochter van 12 schrijf ik verhalen op www.verhalencarrousel.blogspot.com. Het is nog heel pril, maar kom maar eens meelezen, van harte welkom!