Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 2 augustus 2009

PostHeaderIcon Meisjesogen enzo




In de voortuin keken ze me aan... meisjesogen in bloei, mooi om te zien. Ook staat de bolderik te pronken in prachtig paars, regendruppeltjes houden zichzelf vast aan de tere bloemblaadjes. Het zachte geel en groen van dille steekt de kop op, heel voorzichtig terwijl de klaprozen al dan niet in bloei hun aandacht opeisen.

1 reacties:

Fluitenkruid zei

De bolderik, wat een mooie bloem. Ik denk dat ik 'm nog nooit hier gezien heb. Is het van oorsprong geen akkerplant?