Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 26 augustus 2009

PostHeaderIcon Konijnenkooi?!

Hazeltje en Tijm gebruiken de kooi die in het tuinhuis staat als toilet. Het bakje dat ik daar voor voorzien had lijkt niet te voldoen aan hun eisen, dus vooruit maar, dan is dit het konijnentoilet. Bij het schoonmaken van de kooi staan er altijd een paar nieuwsgierige honden te kijken én te ruiken. Hmmm, al die geuren kunnen hen wel behagen en nadat er weer fris zaagmeel en wat hooi in ligt kan ze wel dienst doen als hondenmand. Het is zelfs aanschuiven om er even in te mogen liggen. Maar goed, de konijntjes moeten misschien wel een plasje doen, dus hups, eruit allemaal... Nog geen 5 minuten later zitten Hazeltje en Tijm er weer in, zich niets aantrekkend van de hondengeuren die er eventueel nog inhangen.

1 reacties:

Sandra zei

Jeetje wat is Hazeltje gegroeid!!! Ze hebben het erg naar hun zin en de hondjes ook, leuk hoor!