Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
maandag 24 augustus 2009

PostHeaderIcon De reus


In de tuin staat een reus van een lijsterbes. Overdag zorgt hij voor schaduw en daardoor droogt de was aangenaam zacht. 's Avonds tekent zijn imposante silhouet prachtig af tegen de donkerblauwe lucht. Het brengt me tot rust, zittende bij de volière, kijken naar de vogeltjes, wapperende lakens aan de waslijn, rondvliegende gedachten... De waslijn die hier staat is mee verhuisd van ons laatste huurhuis. Ik weet nog goed dat de verhuis veel werk met zich meebracht en toen mijn vader vroeg of we de waspalen ook meenamen dacht ik in eerste instantie 'ach, laat ze maar staan'. Uiteindelijk zijn ze toch meegekomen en nu staan ze hier alweer 11 jaar... er kan geen droogkast tegenop.

2 reacties:

Sandra zei

Heerlijk he als het wasgoed buiten heeft gehangen...

Isabelle De Gauquier zei

weer een fijne foto. Een poëtisch beeld.

(en een vraagje: welke vogels zaten er in de volière?)