Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
dinsdag 28 juli 2009

PostHeaderIcon Bijtende beestjes en zachte kleuren

Samen met Sam maakte ik vanavond een wandeling. De dazen waren genadeloos, ze zwermden rond ons en het was dan ook nodig om constant met onze armen te zwieren. Omdat ik wat foto's wilde maken waagde ik het toch om af en toe door de knieën te gaan. Net toen ik op het punt stond een prachtig groen gaasvliegje te fotograferen ging een daas in de aanval. Ik liep gillend weg en Sam had dikke pret. Maar niet voor lang, want een andere daas koos haar uit als lekker hapje en dus liepen we samen lachend en tierend het pad af. Thuisgekomen kriebelde het overal... De foto's heb ik in een collage gegoten, het valt me op dat het allemaal zachte kleuren zijn.

2 reacties:

Sandra zei

Wat is een daas? Een soort wesp...sorry
Je hebt echt een leuke blog en ontzettend mooie foto's.
Hoe is het met Hazeltje alles goed?

heike zei

Een daas is een bloedzuigend insect, ze steken niet maar bijten en vlot door een kledingstuk heen. Zo'n dazenbeet kan behoorlijk jeuken en dik worden.
Met Hazeltje is alles oké, morgen gaan we naar een konijnenopvang, ze mag kijken of er een vriendje voor haar tussenzit. Wordt dus zeker vervolgd...