Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 9 juli 2009

PostHeaderIcon Wild?

Al meermaals merkten we wilde konijnen op in de tuin. Deze is allesbehalve 'wild'... Elke dag geef ik de parkietjes stukjes wortel, appel, komkommer... Stukjes die net door het gaas gaan en waaraan ze dan lekker kunnen knabbelen. Dit slimme konijn zit dan bij de volière en vangt de stukjes die naar buiten vallen op. Na het eten gaat ie lekker in het gras zitten en langzaam aan zie ik hem dan indoezelen.

2 reacties:

Fluitenkruid zei

Die voelt zich helemaal op zijn gemak.. Wat een mooie dieren zijn het toch en helemaal zo vrij in jouw tuin.

Sabine zei

azo schattig :)

Denk echt niet dat het een wilde is... ben eigenlijk wel benieuwd waar hij/zij vandaag komt... zou hij een heldaftig verhaal over een ontsnapping te vertellen hebben of heeft iemand gewoon het poortje laten openstaan? Of vertelt hij het trieste verhaal van niet meer zo gewenst te zijn?