Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
woensdag 1 juli 2009

PostHeaderIcon Wat een hitte!

Al vele liters water rondgedragen... Het nieuwe zwembadje, of eigenlijk is het meer een afkoelbadje, gevuld en een paar planten die om water smeekten rijkelijk begoten aan hun voetjes. De zon brandt en de kippen lopen puffend met open bekjes en neerhangende vleugels te zoeken naar wat koelte. Knor zijn stugge haren vallen massaal uit en tevreden knorrend ligt hij in het modderbad. De honden lopen in een veel rustiger tempo de tuin in om na enkele ogenblikken weer hijgend binnen te komen. Epona heeft zojuist ook een verfrissende douche gehad en staat nog druipend te grazen...
't Is duidelijk, de zomer is in 't land!

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Ach kijk die schat nou toch gelukkig zijn.. Hoe kom je eigenlijk aan die lieverd? Ik zie ze hier meestal op kinderboerderijen.