Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 11 juli 2009

PostHeaderIcon Sarah Kay


Vandaag vond ik het boek 'het jaar rond met Sarah Kay' in de uitverkoop. Geïnspireerd door Holly Hobbie, deden de typische tekeningen me terugdenken aan vroeger. Als kind was ik al gek op boeken en van Holly Hobbie hadden we er ook enkele. Vaak zie je dat dingen van vroeger weer terugkomen en wie weet worden deze romantisch getekende meisjes met mutsjes en jurkjes opnieuw een rage.

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Hier was ik vroeger helemaal dol op en nog steeds. Vond laatst twee oude Holly Hobbie bekers in de kringloop, was er echt blij mee :-)