Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 27 juni 2009

PostHeaderIcon The young ones...

Ongemerkt mocht ik toekijken hoe drie jonge musjes aan het spelen waren. Kwetteren, aan mekaars vleugeltjes trekken, fladderend hun evenwicht verliezen... vader en moeder waren in de buurt en hielden hun kroost nauwlettend in de gaten. Af en toe werd ze iets lekkers toegestopt, waarna ze weer verder gingen met hun spel.

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Ik kom weer even bladeren in jouw sprookjesboek want daar doet het me af en toe aan denken. Die mooie groene natuur en al die beestjes die graag bij je zijn.
Waarschijnlijk zijn ze hier ook om ons heen maar hebben we er minder oog voor.
Fijn om dat bij jou te zien!