Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zondag 14 juni 2009

PostHeaderIcon kindermarkt

Naar jaarlijkse traditie was het vandaag weer dorpsfeest in Achel. De kindermarkt wordt elk jaar groter en dit jaar waren er opvallend meer kraampjes waar kinderen hun afgedankte speelgoed te koop aanboden. Ook Sam had weer opgeruimd en nichtje Noortje had een heuse boekenstand aangevuld met leuke (frisgewassen) knuffels, spelletjes, puzzels... Barbies kunnen Sam niet meer bekoren dus die zaten, sommigen halfnaakt, tussen het speelgoed. De boeken vielen in de smaak en voor mini-prijsjes vlogen ze weg. De crisis bleek ook een weerslag te hebben op de rommelmarkt, een halve euro vonden sommigen nog teveel en er werd serieus afgepingeld. Zo nu en dan het been toch stijf gehouden, het moet voor de kinderen toch ook een beetje opbrengen. Naar goede gewoonte geven we op het eind verschillende spullen gratis weg en dat wisten ze nog... een paar mensen cirkelden al eventjes rond onze kraam en waren er als de kippen bij toen de gratis spullen bekend werden gemaakt. Met een beduidend minder vol koffer reden we rond 7 uur weer naar huis...

2 reacties:

Fluitenkruid zei

Wat hebben de dametjes hun kraampje mooi gestyled!
Gaan ze nog wat leuks doen met de opbrengst?

Jikkes zei

Ik kan daar zo naar uitkijken, net als koninginnedag!
Lekker rondstruinen....
Jullie standje ziet er gezellig uit Sam!

Liefs,
Maureen