Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
donderdag 28 mei 2009

PostHeaderIcon Sprits en Sproet

Dit kipje en haantje zijn midden in de winter uit het ei gekomen. Moeder kip nam hen meteen mee op wandel en dat was fataal voor al hun broertjes en zusjes. Ze groeiden hier samen op, eerst in een grote kooi, daarna in de volière en nu zijn het de grootste scharrelaars van de hele kippenbende. Principieel zijn hun vleugels niet geknipt, in geval van nood moet een kip/haan kunnen vliegen vind ik. Meestal blijven ze mooi in de tuin, een enkele keer moet ik hen terug fluiten...

2 reacties:

Anoniem zei

Leuk stel....die twee !!
En wat een namen, ik struikel er meteen over!!

Groetjes Thea

Fluitenkruid zei

Kippen, dat lijkt me nou zo gezellig.