Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
zaterdag 2 mei 2009

PostHeaderIcon Paars


Deze sierlijke bloem, waarvan ik jammer genoeg de naam niet weet, sprong zo in het oog dat ik haar hier een leuk plekje heb gegeven. De kleur paars, mijn moeder haar lievelingskleur, kleurt nu de tafel en ik geniet met volle teugen van deze prachtige bloem!
De foto die ik van dit bloemetje maakte is fel bewerkt. Door een foto van de boomstam van een plataan hier in de tuin op de foto van de bloem te leggen en dan de dekkingsgraad sterk te verminderen, kreeg ik dit bijzondere effect. Het werd een soort van texture die de foto iets schilderachtigs geeft en mooi past bij het tere bloemetje...

0 reacties: