Blog Archive

About Me

Mijn foto
heike
Rustig, zachtaardig maar soms ook fel en boos! Mama van het liefste meisje ter wereld, Sam...
Mijn volledige profiel tonen

Vogelbescherming

Vogelbescherming
Jij toch ook?
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers


Voor altijd in mijn hart...
vrijdag 8 mei 2009

PostHeaderIcon Joepke


Zonder dat ie het merkte maakte ik deze foto van Joep. Met gesloten oogjes zat ie te genieten in het zonnetje, maar nooit echt lang want Joep kan waken als geen ander. Sinds hij de 'oversteek' maakte van de buren naar ons huis is hij hier de keffer in huis. Hij blaft op alles wat beweegt en hij wordt helemaal gek als Knor of Cheng een modderbad nemen, dan begint ie op en neer te racen en blaft ie als bezeten. Spelen met de andere honden doet hij niet, het maakt hem nerveus en liefst van al volgt ie het vanop een afstandje. Eigenlijk is hij een buitenbeentje en het heeft eventjes geduurd eer ik hem in mijn hart sloot, soms is het geen liefde op het eerste gezicht en moet het groeien...
En nu? Nu kan ik Joepke niet meer missen!

0 reacties: